Pages

Tuesday, April 9, 2013

FJSC

Venită într-o mini-excursie la capitală, stau în gazdă la o studentă de la FJSC şi, cum ea e atât de eminentă, nu ar fi vrut să meargă azi la cursuri, dar a mers, la insistenţele mele. Într-un târziu ajungem şi noi pe la un curs ceva cu media, eu simţindu-mă total dubios, fiind cu un an mai mică şi neavând habar ce caut eu, totuşi, aici. Aparent, a trebuit să ridic mâna la prezenţă în locul unei colege a Dorinei, a fost amuzant faptul că cei de aici o ştiau pe tipă şi au observat că nu ea era şi au început să chicotească.
În fine, am observat cum doamna profesoară nu este prea interesantă, nu e prea ascultată de studenţi. Dar tanti s-a enervat şi a plecat cu microfonul printre studenţi pentru a le adresa o întrebare random din ce a pălăvrăgit ea până atunci. Panică! Să nu vină la mineee!
A trecut şi panica şi eu stau să scriu pe blog, mai sunt atentă la ea şi răspund ca pentru ăştia de lângă mine la nişte întrebări ale ăleia. Dubios. Plictisitor. O arde în glumiţe cu studenţii, ce femeie, bă băiatule...
Mda.
E şi un tip drăguţ pe aici. Dar sigur e gay sau ceva, printre toate fetele astea...
Plecăm la Tumblr Meet în Oktoberfest, ce tare!
Oi mai posta eu, mă mai gândesc.
Vă pup şi vă iubesc.
Da.
Tschüss.

No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!