Pages

Thursday, March 7, 2013

Tu cu soarele răsari, eu cu luna am plecat.

Ăsta cică e post de început. Deci, haida să fie de început.
...
Awkward.
Ok. De ce "wa-dafac"? Pentru că vine de la 'Wadăfac', porecla mea, Wadăfac, care vine de la 'what the fuck' zis cu voce tare şi repede, gen. Eh, neinteresant, ştiu. Da' asta a trebuit s-o lămuresc, pentru toţi cei care îşi pun/şi-ar pune întrebarea: "De ce Wadăfac?".
În altă ordine de idei, mi-am tras blog. Nu ştiu încă ce-o să scriu pe el, cel mai probabil retardisme d-ale vieţii de adolescent idiot, care preferă să se plângă că are de învăţat decât să înveţe la propriu. Neinteresant şi asta.
Nu ştiu câţi vor citi aberaţiile ce urmează a fi postate pă ăsta, da', dacă sunteţi p-aici din când în când, lăsaţi şi voi un comentariu, ca să nu mă simt 'forever alone with a blog'.
Mulţu' de înţelegere.
Vă pup şi vă iubesc şi ăsta e un post de început extrem de nasol.

2 comments:

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!