Pages

Friday, March 8, 2013

Când şi ziua bărbatului?

Păi, dacă tot e ziua femeii, la mulţi ani, vă pup, am căutat pe veşnicul Google când e ziua bărbatului. Mă aşteptam să-mi dea acel 5 mai, care, anul ăsta, e fix în ziua dă Paşte.
Dar nu.
Primul rezultat a fost, bineînţeles, venit de la atotştiutorul Wikipedia. Şi cică nu-i pe 5 mai. Deci, toate căcaturile pe care le cereaţi de 5 mai, dragi masculi feroce, au fost cerute fără motiv întemeiat.

Ziua internaţională a bărbatului, a purtătorului de miliarde de copii sub formă lichidă, a testosteroniştilor e pe... 12 martie. Da, 12 martie. Şi povestea aia cu 40j dă pahare ar fi trebuit să fie în aceeaşi zi cu ziua bărbatului, nu cu 3 zile înainte. Dacă se bea, să se bea o dată şi bine, nu?
În fine, voi, dragilor, o să aveţi un motiv în plus de a ieşi în oraş. O să ziceţi: "păi da, da' 5 mai e ziua naţională a bărbatului".
Sunt idioată că am scris asta, o să dea vina pe mine toate care au prieteni/iubiţi/bărbaţi şi care află că pe 12 martie e ziua internaţională a bărbatului. Nu-mi pasă. Măcar să se lămurească tot omu' cum e cu sărbătorile-astea handicapate.
Da.

No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!