Pages

Saturday, March 9, 2013

cugetături.

M-am trezit eu, după o tuse interminabilă, nişte pastile şi un moment de decădere morală, undeva pe la ora 01:20, în data de 9 martie, că habar nu am pe ce specializare merg eu la facultate. Sunt bolnavă mintal că mă gândesc la asta, dar încă nu m-am apucat de învăţat pentru examenele de Bac.
Facultatea: FJSC Universitate, Bucureşti. Adică, mai pentru toţi, Jurnalism.
Specializările facultăţii: Jurnalism, Publicitate, Comunicare&Relaţii Publice.
Io pe ce pana mea merg?
Am intrat frumuşel la ei pă sait, că poate găsesc ceva de Doamne-ajută. Mno. Tot ce mă poate ajuta cu adevărat în luarea unei decizii este orarul. Da. Orarul. Mă uit la ce cursuri sunt la fiecare specializare şi văd cam la ce cursuri aş putea participa fără să adorm după 5 minute din cauza plictiselii. Şi, să vezi şi să nu crezi, există un curs la toate cele trei specializări, numit "Politologie". Am stat de m-am gândit, bă ce căcat e politologia asta? Am scris repejor pă SuperGoogle şi primul rezultat, bineînţeles, de la SuperWikipedia. Am citit primul paragraf şi-am crezut că-ncep să plâng.  
Politologia este una din disciplinele care formează domeniul ştiinţelor politice; din perspectiva dezideratului de a sintetiza rezultatele din ştiinţele politice, politologia poate fi considerată disciplina fundamentală a ştiinţelor politice.
Jprost la creierii capului, sunt total paralelă cu politica. Abia ştiu cine-i preşedinte. Adică stai, asta ştie orice român... Deci io nu pot să mă uit nici la ştiri când e vorba de politică, ori mă adoarme grav, ori mă plictiseşte şi dau pe alt post de televiziune. Cum să mai şi învăţ despre politică şi alte d-astea?... Direct depresie, mă găsiţi la vreun spital dă nebuni.
Mă mai uit eu pe tabelele alea pline de linii şi triunghiuri în care scrie tot felul de chestii greu de descifrat din cauza mărimii fontului mult prea mică, şi văd ceva cu engleză, mno, frumos, ceva cu IP, mno, merge şi asta, dau iar de politologie, curs care, apropos, ţine duoăuoă uoăre şi e în mai multe zile, mai văd ceva cu franceză, nu-mi pasă, nu am făcut şi nu fac franceză, au revoir, ceva cu radio, mişto.
Sunt cursuri captivante la fiecare specializare. MNA, cum să mă decid?
Urmează să mă informez, după ce dorm câteva ore, despre ce pot să mă fac după ce termin facultatea de jurnalism, specializarea măpişpeeadetreabăşipefaptulcăfărăbacşifărăofacultateeştipracticuncăcatdeomşitrăieştiaproapedegeabapentrucăabiaîţigăseştiunlocdemuncăşiălapebaniextremdepuţinidecicarenuîţivorajungedepreamultechestii.
Şi acum, chinuiala de a descifra ce a vrut retardata de mine să scrie, da' a suferit de a nu folosi bara de spaţiu între cuvinte.
Mă doare capul şi măseaua şi încă nu m-am schimbat în pijamale.
Mi-e somn şi tre' să mă trezesc destul de devreme, deşi-i sâmbătă. Tre' s-o iau pe Isa de la olimpiadă şi s-o ardem ca băjeţii, da' nu am nici cel mai mic chef, da' aia e.
Mnoapte bună, vise plăcute, puricii să vă sărute, ayeee!

No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!