Pages

Wednesday, February 15, 2017

Cum mi-am făcut părul mov: dezvăluirea secretului

Am văzut că sunt la modă articolele despre cum gagicile/fashionistele/whoever și-au colorat părul roz, mov, albastru, verde în buline, căcăniu în dungi și altele. Eu de ce să nu vă dezvălui secretul meu, în cazul acesta?
De aproximativ un an am dat roșul pe mov, am simțit nevoie de schimbarea asta și oricum roșu pot avea oricând fără vreo problemă. Dar mov... ei! e altceva. Ceva ce n-am mai avut.
Nu sunt fană a vopsitului la salon, să dau tot salariul pe o chestie pe care o pot face acasă cu același rezultat (mai mult sau mai puțin).

Fiți pe fază, urmează să-mi dezvălui secretul!

Ca să ajung la acea nunață de mov am folosit... fiți super atenți... violet de gențiană!
Da, chiar acea soluție de la farmacie. O sticluță costă undeva până în 5 lei și îți ajunge fix cât vrei.
Mai ai nevoie de un lighean în care să pui apă, câteva picături de soluție și podoaba capilară. Ah, și niște mănuși de unică folosință eventual, ca să nu-ți colorezi și mâinile.
Deloc greu și nici nu pătează. Eu, una pe persoană fizică, nu m-am trezit cu hainele mov sau nu fața de pernă distrusă, așa cum speculează oamenii din popor că s-ar întâmpla.
Bineînțeles, înainte să-mi arunc violetul de gențiană în păr, am fost blondină. Și asta pentru că am vrut un mov turbat, nu unul închis la culoare. Altminteri, ieșea și din ce mai rămăsese roșcat în păr.

Am folosit și albastru de metil mai înspre adolescență, dar nu mi-a plăcut pentru că ăla nu era albastru pe firul meu de păr, ci verde. Eu voiam albastru. Acum nu mai vreau albastru, vreau mov. Și-mi iese. Simplu, rapid și, mai ales, ieftin. Totodată, nici nu-mi deteriorează firul de păr. Din contră, uneori e mai moale.
Da, rezultatul nu e de durată. E o soluție farmaceutică, până la urmă. Deși se duce din culoare, tot o să fie ceva drăguț, mai ales dacă blondul de dinainte era unul fffffff deschis.
Da, o să fie mai nasol când cresc rădăcinile, pentru că violetul de gențiană nu prinde pe păr natural. Cel puțin, mie nu-mi prinde. Atunci, tre' să iei o decizie: ori bagi blond în păr, ori îl lași așa și o să pară un fel de ombre.
Whatever.

Cum am mai zis, nu mi-aș da tot salariul pe o sesiune de vopsit la salon doar ca să am același rezultat. Dar fiecare cum îi decide sufletul.

Spor la colorat părul. :)


No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!