Pages

Monday, March 6, 2017

#BLP13 fără ghinion

Sâmbătă, patru martie două mii șaptișpe, a avut loc ediția treișpe a Bloggers Lan Party.
Am mers acolo cu cei de la Carbon și joculețul Link Twin, dar și cu Gray Dawn, un first person horror game care abia aștept să se lanseze pentru că îmi place de mor.
Revenind la #blp13, ediția asta n-a fost deloc cu ghinion, ba din contră.
Au fost concursuri peste concursuri, competiții peste tot, premii care mai de care și oameni foarte veseli.
A existat un campionat de NBA2k17, la care m-am băgat și eu, chiar dacă nu știam să joc. Ideea era să existe echipe de fete cu băieți, antrenați de Skizzo Skillz, invitat special, și premiile au fost două PS4 Pro și alte chestii micuțe (micuțe comparativ cu o consolă) de la parteneri și sponsori. Am făcut echipă cu Neștian și antrenorul nostru personal a fost Marius Vasilescu. Din păcate, lipsa mea de experiență s-a făcut simțită atunci când am ieșit în optimi. Aia e, data viitoare o să joc mai bine. Dar nu sunt supi, Vasilescu mai sus menționat a făcut echipă cu nimeni alta dăcât Ami Radu. Zic ”nimeni alta” pentru că Ami joacă NBA mai mult decât aș putea eu să realizez. De-asta au și câștigat finala aia marea, câte un PS4 Pro și NBA2k17 și multe doze de Sprite și încă ceva într-un plic albastru misterios.
Pentru prima mea experiență la NBA2k17, a fost super fun. Chiar am învățat să joc, surprinzător. Mai am de mâncat, bineînțeles, până să ajung să joc cel puțin mediocru, dar stau bine pentru o fată care nu le are cu astea în general. Sper să fie NBA și la BLP14 și atunci sigur nu mai ies în optimi. Măcar pe locul 2 o să ajung.

Pe lângă astea, au mai fost Fifa, Battlefield, Guitar Hero și ceva board games. În zona de board games n-am ajuns să văd ce se petrece, fiind în marea parte a timpului la standul Cardon.
Am avut și 4 musafiri ffffffff simpatici, unul dintre ei fiind internul de la DBO, Tony Ciubuc. Altul a fost Chili, frumoasa Sprinkles și un domnișor (cred că domnișor) al cărui nume nu l-am aflat și nici poză nu găsesc.
Oameni frumoși și mulți, atmosferă de reuniune de la liceu unde te vezi cu unii și alții și vă întrebați reciproc care mai e treaba și ce s-a mai întâmplat. Glumițe, stres la jocuri, multe camere care filmau prin jur.

Seara, după ce ne-am dat sufletele pe unde am nimerit la etajele 2 și 3 ale Impact Hub, ne-am petrecut ficații în Shoteria aia nouă, aia cu cocktailuri super bune. 10/10 recomand gin cu sifon și Tatratea cu merișoare.

Pentru toți cei care vor să vadă mai multe, am poze, dar mi-e lene să le scot din telefon.
Dar vă las link de la cele de pe pagină: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.705219999658684.1073741849.140591512788205&type=3
Vă las și câteva video. În unele din ele, se poate auzi cum cineva aclamă Carbon și Link Twin - da, eu sunt aia, mulțumesc participanților că au râs și nu m-au lăsat să par penibilă p-acolo.
- https://www.facebook.com/BitDefenderRO/posts/10155152980182318?match=YmxvZ2dlcnMgbGFuIHBhcnR5LCNibHAxMywxMw%3D%3D
https://www.youtube.com/watch?v=PcQBHbcncsg
https://www.facebook.com/marius.calin.page/videos/1803533953302142/

În rest, ce să zic, de toate binele și nelipsitul ”Vasilescu și cu Ami au venit să vă ia banii!
Ne vedem la #BLP14 la fel de frumoși și zâmbăreți. :)

Ăștia sunt locatarii de pe ”Scara Blocului”, cu tot cu Dragoș Cristache răpus de oboseală.

No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!