Pages

Tuesday, November 26, 2013

Grea e viaţa de student, partea II

Ca oricare alt student sau elev sau eu mai ştiu ce persoană cu mici responsabilităţi, nu am chef să-mi fac treaba. În primul rând, ar trebui să învăţ în momentul ăsta, mâine dau primul test parţial al vieţii mele ca studentă la FJSC. Încă n-am prins care-i faza cu testu' ăsta, ştiu doar că tre' să iau minim 5. Ca la orice test sau examen, exceptând bacalaureatul, unde ai nevoie de 6 ca să treci. În al doilea rând, aş putea face niţică ordine prin camera de cămin. Sunt atât de leneşă, încât am câteva vase nespălate de vreo 3 zile. Şi câteva haine aruncate pe aici de alte 5. Şi eu ce fac? Scriu pe blog chestii de care nimănui nu-i pasă şi ascult The XX.
Dacă ar fi să aleg între a învăţa şi a face curat, aş alege să dorm. Dar nu mi-ar face bine mâine să merg fără să ştiu o boabă de... ce materie o fi aia.
Ok, m-am uitat în orar, e vorba de Introducere în Teoriile Comunicării. Sau Tehnicile. Una din astea două. Se prescurtează ITC şi asta e cel mai important de ştiut.
n
u

a
m

c
h
e
f

s
ă

î
n
v
ă
ţ
.

Dar trebuie. Aşa că mă pun pe citit nebuniile alea. Sper să şi reţin ceva...
Wish you luck, Ana Wadăfac!

No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!