Pages

Monday, October 28, 2013

Robin and the Breakfasters

Se face că, în această sublimă dimineaţă de luni, pe care, în mod normal, aş fi înjurat-o, s-a dat un concert. Da, dimineaţa, ai citit bine. Dimineaţa.
Iniţial programat la ora 7:00, concertul Robin and the Breakfasters, pardon, Backstabbers, s-a ţinut în Control, de la 7:30 până pe la 9 şi-un pic, astfel înfrumuseţând o dimineaţă de luni dintr-un oraş mult prea aglomerat la acea oră.
Iniţial (2), n-aş fi vrut să merg. E prima mea luni liberă de la facultate şi ar fi fost tare drăguţ să dorm până am eu chef, dar când vreodată o să mai fie concert al unei trupe favorite, dimineaţa foarte devreme, să-ţi dea şi cafea (cam amară şi slabă, ce-i drept, da' tot cafea a fost) şi un croissant? Ce e mai plăcut decât o trezire cu melodii pe care le fredonezi frecvent?
Chiar de m-am simţit cam rău aseară, am înfruntat durerile de oase şi de cap şi de gât şi de ce-o mai fi fost şi-am tăiat-o la concert. Şi a meritat efortul. Surprinzător, a fost cam foarte aglomerat. La ora 7:30 dimineaţa, oamenii merg spre locul de muncă, alţii sunt deja la şcoală sau la facultate, alţii se întorc pe partea cealaltă în pat; noi stăteam cam ca sardinele în Control Club, muream de cald şi de somn, da' cântam versurile în acelaşi timp cu Robin.
Overall, a meritat să mă trezesc la 6:15, s-o trezesc şi pe Vero, să căscăm toată dimineaţa şi, acum, să ne băgăm la somn pentru cine ştie câte ore. Cred că e singurul concert care s-a dat vreodată într-o dimineaţă, dar, cu siguranţă, a fost unul care să ne facă săptămâna mai bună din start! :)
Felicitări Robin şi backstabberşii pentru idee şi pentru că (probabil) nu au dormit azi noapte deloc, tocmai ca să ne încânte pe noi în dimineaţa asta!
Îmi pare rău pentru cine nu a putut ajunge la aşa concert matinal.
Oh, şi ca să fie dimineaţa dimineaţă, şi-au făcut apariţia la concert un reporter şi-un cameraman de la "Răzvan şi Dani". Săracu' reporter, nu cred că mai ştie ce-a zis când era pe scenă şi încerca să vorbească cu ăştia în direct. Şi cameramanu' ăla tot filma în public şi unii se ascundeau, poate-i vedea vreun prof sau şefu' de la muncă, ia uite ce se distrează ăştia tineri dimineaţa. Anywhore, dacă m-a văzut careva la tv, vă salut.
Şi acum, mă bag în pat, mi-e somn şi încă mă dor oasele. Sper să mă mai trezesc. Amen to that.
Vă salut respectuos.


No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!