Pages

Monday, June 3, 2013

Nume de cod: Wadăfac

Nu credeam că o să ajung vreodată să dau explicaţii ca la copiii mici, dar am auzit de atâtea ori de la atâtea persoane cum că numele meu ar fi "Wadăfac", încât deja mi s-a luat de tot de porecla asta a mea, pe care, da, eu mi-am dat-o, cu ceva ani în urmă, când mi-am făcut Facebook. Eram atât de plictisită, încât am decis să scriu la setări la nickname: "Wadăfac". Şi uite aşa, am rămas Ana Wadăfac.
Scriu postul ăsta ca să lămuresc toţi reduşii mintal că numele şi porecla sunt două lucruri d i f e r i t e şi ca să nu se mai dea ei mari zmei, spunând peste tot: "cum să te cheme Wadăfac?". Bă, gluma glumă, a mers la început, da' deja se dă în penibil, mai ales după ce am explicat şi pe Tumblr, şi pe blogul ăsta, şi pe Facebook, atât pe profilul meu, cât şi în diferite grupuri în care sunt membră. Da', aparent, unii-s ori mult prea încuiaţi, ori bătuţi în cap şi nu vor să înţeleagă, ori se dau şmecheri dă şmecheri mafioţi.
S-o luăm băbeşte.
Numele este de două feluri:
1. de familie. Nume purtat de membrii aceleiaşi familii şi transmis de la părinţi la copii.
2. de botez sau prenume. Nume care se dă când se botează copilul.
Porecla este un supranume dat unei persoane având la bază o anumită trăsătură caracteristică a acesteia.
Numele, spre deosebire de poreclă, este scris în certificatul de naştere şi în buletin şi în toate actele pe care o persoană le deţine. Porecla nu este un nume pe care să-l scrii în buletin.
Mă cheamă Ana-Maria Dumitraşcu, aşa scrie şi în certificatul de naştere, şi în buletin, şi în documentele şcolare, şi în toate actele posibile pe care le am în statisticile acestui stat în care locuiesc. Wadăfac este o poreclă pe care mi-am atribuit-o cu ani în urmă din plictiseală şi aşa mi-a rămas porecla. Wadăfac vine de la expresia englezească "what the fuck", doar că spusă mai repede şi scrisă aproape la fel cum se aude. Când zici repede "what the fuck", se aude "uadăfac", iar eu am lăsat "w" la începutul... chestiunii.
Prin postul ăsta, sper să înţeleagă toţi adevăraţii care spun că pe mine mă cheamă Wadăfac.
În buletin, nu scrie şi Wadăfac.
Vă salut respectuos.

4 comments:

  1. Da cine e atat de cretin sa zica asta ? Acum serios. Nu pot sa-mi imaginez ca exista persoane din astea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Internetul e mare, domnul meu.

      Delete
    2. Ma rog, si eu acum un am eram intrebat daca asa ma cheama in buletin. Dar am crezut ca au disparut specimenele astea. Suntem in 2013, ce rahat.

      Delete

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!