Pages

Tuesday, April 1, 2014

Arta manichiurii sau ce să faci cu timpul liber

Sunt destul de sigură că mulţi sunt curioşi cam cât timp îmi pierd cu manichiura.
Ei bine...
E ora 8:30 seara. Mi-am luat toate instrumentele, adică ojele, chestia de făcut puncte şi liniuţe şi... cuţitul (sună dur) pentru cuticule. Câte oje? 8 sticluţe, dintre care 3 sunt cu negru (au diferite pensule).
E ora 9, iar eu mă apuc de treaba treabă. Modelul: Flappy Bird.
E ora 11:30 şi am terminat ambele mâini. Tot ce mai am e să dau cu un lac protector, da' asta cred că fac mâine.
Deci, în medie, cam 3 ore îmi ia pentru un model mai "complicat". Mă inspir de pe Youtube; sunt abonată la diferite tipe care se machiază şi îşi fac unghiile în diverse modele şi fac frizuri mişto şi chestii de femei, mă mai uit pe weheartit la modele de manichiuri sau pe Tumblr sau chiar pe Google Imagini. Am şi momente când pur şi simplu îmi imaginez ceva şi transpun pe unghii cum pot. Asta aşa, de plictiseală.
Nu pot să spun că am "lucrat" în tot timpul ăsta, am mai luat o pauză în care mă uitam pe News Feed pe Facebook sau mă mai uitam la asta: https://www.youtube.com/watch?v=H9XyB0_Xxd0... Dar, în general, cam 2-3 ore îmi ia pe un model mai complicat. Cel mai mult am stat 4 ore pe model cu nyan cat.
Nu îmi ia atât să desenez unghiile. Mai mult durează până se usucă o parte, apoi dai peste cu altceva şi tot aşa. Totul e să ai răbdare şi ambiţie să termini, căci e tare mişto să-ţi faci tu unghiile cu model d-ăsta mai complicat şi lumea să se minuneze de asta, haha.
Da, cam aşa. Am mult timp liber. Şi, deşi mi-a fost cam lene să fac modelul ăsta cu Flappy Bird, până la urmă, am îndrăznit să încep. Nu de alta, da' era un "challenge accepted".
Rezultatul mult aşteptat:


No comments:

Post a Comment

Hai cu tupeu, trăi-ți-ar!